fredag 20. juni 2008

Musikkmisjonen: Come Shine


[Dette innlegget vart skrive fredagskvelden, men grunna noko mangelfull internettline hjå mormor vert det ikkje lagt ut før i dag.]

Bella
og eg er framkomne til Trondheim og sillar no hjå mormor (til Oda-snik) Marian. Ho er kul og snill. Ho gjev oss mat og seng. Eg er glad eg slepp å sova i UKM-gymsal.

Jazzlina på musikkonservatoriet i Trondheim er, trur eg dei fleste er einige om, den fremste leverandøren av jazzmusikarar her i landet. Eit av dei aller beste produkta av jazzlina er, etter mitt syn, Come Shine. Sett saman av jazzsongaren Live Maria Roggen, arrangør og pianist Erlend Skomsvoll, bassist Sondre Meisfjord og trommis Håkon Mjåset Johansen, var dette bandet eit av dei mest suksessrike jazzbanda i landet mellom 1998 og 2004.

Den 8. mai 2004 var eg relativt ny i jazzverdi. Eg var fyrstereisgut på "Unge Talent" på Balejazz, og i
vrig etter å finne ut kva denne musikken eigentleg var for noko. Den kvelden såg eg Come Shine i Bygdahuset i Balestrand. Skomsvoll sine fantastiske og rare arrangement og Live Maria si formidlingsevne og karisma bergtok meg fullstendig. Spesielt det hakkete, herlege arrangementet på My Favorite Things la eg merke til i Bygdahuset- og litt uti songen når all energien plutseleg vert frigjort i eit hett, heftig swingparti. Det var eigentleg den dagen eg skjønte at eg måtte bli jazzpianist. Eg ville spela slik. Eg vil.

[Eg har ikkje funne noko musikk av Come Shine på nettet, men sjekk det ut likevel. Det er verdt det.]

Ingen kommentarer: