søndag 3. august 2008

Musikkmisjonen: Aphex Twin aka Afx aka Richard D. James

Det var den gongen Petter var sjef på Kosen ungdomsklubb, og eg bestemte meg for å kaste fordommane mot elektronisk musikk. Han brende ein mix med mykje ulikt (Peaches, Squarepusher, Venetian Snares++) og la ved nokre cdar. Det var ein artist der som tok meg fullstendig. Eg trur det var cellosampla han brukte. Cello! Eg, som den gongen høyrde trance når eg tenkte tekno, og så kjem denne mannen med ein cello!

Eg har no leitt internett rundt etter ein spesiell video eg ein gong såg av den mest fantastiske av alle afx sine songar; 4. Eg fann aldri den, men kos dykk med denne av salad fingers-skapar David Firth til eg finn den rette. Ditt syn på tekno vil truleg aldri bli det same. Mitt vart iallfall ikkje.


Bella hadde laga mat til meg då eg kom heim frå jobb i dag. Det tykkjer eg var veldig fint gjort og etter det såg vi Lost and Delirious, som var frykteleg trist men fin samstundes.

Ingen kommentarer: